Új hely- Első bejegyzés

Végre van időm foglalkozni az anyagokkal, amiket szeretnék nektek elkészíteni, hogy jobban menjen a matek :) Így folyamatosan várható, hogy felkerülnek a honlapra az új anyagok, amivel a matek tanulás sokkal könnyebb lesz ...

S mivel új irányba veszem az utat, így úgy gondoltam, rendbe rakom a portámat.
Nagy fejtörést okozott, hogy idáig nem itt vezettem a blogomat, s nem tudtam, hogyan oldjam meg azt a problémát, hogy minden bejegyzésemet áthelyezzem a legegyszerűbb módon.
Szerencsére megtaláltam! :D Keresgéltem valami más miatt a blogon, s ráakadtam a megoldásra! Most nagyon örülök, hogy az új helyről írhatok neked. :D:D

Ha bármi észrevételed van, várom itt kommentben, vagy az e-mail címemre: eszter.tanitas@gmail.com

Eszter

Ha tetszett oszd meg:

Sziasztok, Tóth Eszter vagyok, Idegenvezetőd a számok Birodalmában. Célom, hogy segítsek a matekot megérteni, megkedvelni.

    Blogger Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése